وبینار آموزشی (رایگان)

فن بیان، اصول سخنوری و گویندگی

(ده فن و ده مهارت)

چهارشنبه 25 آبان ماه

ساعت 18:00

پیمان چاپاری مدرس وبینار آموزش فن بیان رایگان صوتی
وبینار آموزش فن بیان، اصول سخنوری و گویندگی رایگان

معرفی کوتاه وبینار

جهت ثبت نام فقط کافیه فرم زیر پر کنی به زمان سنج پایان ثبت نام دقت کن..

چهارشنبه 25 آبان ماه

ساعت 18:00

روز
ساعت
پیمان چاپاری مدرس دوره فن بیان

پیمان چاپاری

مدرس وبینار

چرا نباید این وبینار از دست بدم؟

دنیای امروز دنیای ارتباطاته و فن بیان یکی از مهارت‌های ضروری برای درخشیدن در این دنیاست.

همه ما می‌تونیم به نحوی صحبت کنیم که دیگران جذب صدای ما بشن. ما می‌تونیم در کلام و صدای خودمون قدرت تاثیرگذاری بالایی داشته باشیم فقط کافیه یاد بگیریم که چطور از کلمات درست و به موقع استفاده کنیم. بدونیم که بهترین تونالیته صدامون کدومه و روی مهارت‌های کلامی و صدا و کنترل استرس و لهجه و سبک صحبت کردن خودمون کار کنیم.
آموزش فن بیان و اصول سخنوری به شما کمک می‌کند تا انسان موثرتر و تاثیرگذاری باشید و روابط اجتماعی خوبی داشته باشید و قدرت متقاعد کردن و همراه سازی دیگران را با خودتان داشته باشید.

داشتن مهارت اعتماد به نفس یکی از لازمه‌های زندگی اجتماعی است که در تمامی لحظه‌ها شما را یاری می‌کند.

شاید خوشمون نیاد ولی باید این واقعیت را بپذیریم که خیلی هامون در انتقال کلام و منظورمون به همدیگه دچار مشکل هستیم و اشتباهاتمون در گفتار و نحوه بیان خیلی مواقع به ضررمون تموم میشه و منجر به خراب شدن رابطه هامون میشه. در واقع توانایی سخن گفتن در موقعیت‌های مختلف و اثرگذاری کلام یک هنره. هنری که کمکمون میکنه با شنونده ارتباط موثری بگیریم و بتونیم به هدفمون در اون رابطه نزدیک تر بشیم. و حالا خبر خوب اینکه این هنر قابل اکتسابه و با کسب دانش و تمرین کردن میشه گام به گام این مهارت رو تقویت کرد و بهتر و بهتر شد.

سرفصل های وبینار

-خود آگاهی

-نحوه بیان و همدلی در سخنوری

– مهارت ارتباط موثر

– تصمیم گیری

– اعتماد به نفس

– توانایی مقابله با استرس

– توانایی حل مساله

– مهاررت مدیریت خشم

و …

Responsive-

سوالات متداول

جهت ثبت نام فقط کافیه شماره تلفن و نام و نام خانوادگی خودتون را توی فرم وارد کنید تا کارشناسان ما با شما هماهنگی لازم انجام دهند.

این رویداد توسط موسسه علم‌ ساز به صورت  آنلاین و در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود که لینک ورود برای شما روز وبینار به صورت پیامک ارسال می‌گردد.

شما علاوه بر سیستم‌های خانگی می‌توانید با تلفن همراه خود نیز به سادگی به وبینار وارد شده و از محتوای آنها استفاده کنید.

بعد از برگزاری وبینار ویدیوی وبینار ضبط شده و هم به صورت فایل ویدیویی و هم صوتی در دسترس دانش‌پذیران قرار می‌گیرد. فقط کافیه اپلیکیشن موسسه رو نصب کنید تا به تمامی وبینارهای گذشته تاکنون دسترسی داشته باشید.

کافیه با شماره تماس 09036701508 در ارتباط باشید چه از طریق تماس چه از طریق واتساپ در هنگام برگزاری وبینار راهنماییتون می‌کنند.

اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید در وبینار این وبینار شرکت کنید نگران نباشید ما میتونیم وبینار بعدی رو بهتون اعلام کنیم فقط کافیه که فرم زیر تکمیل کنید.

پیمان چاپاری مدرس وبینار آموزش فن بیان رایگان صوتی

زمان وبینار بعدی

اگه نمیتونید توی این وبینار شرکت کنید و علاقه دارید زمان وبینار بعدی بدونی فقط کافیه شماره تلفن خودتو وارد کنی تا زمان وبینار رایگان بعدی بهت اطلاع داده بشه