وبینار آموزشی (رایگان)

اصول و فنون مذاکره و زبان بدن

اصول متقاعدسازی در فروش

چهارشنبه 26 بهمن ماه

ساعت 17:00

اصول متقاعدسازی در فروش​

معرفی کوتاه وبینار

جهت ثبت نام فقط کافیه فرم زیر پر کنی به زمان سنج پایان ثبت نام دقت کن..

چهارشنبه  26 بهمن ماه

ساعت 17:00

روز
ساعت

استاد پویا ودایع

مدرس وبینار

با دانستن اصول مذاکره پیروز مذاکرات باشید!

یکی از ابزارهای لازم برای ارتباط و تعامل انسان ها، مذاکره یا گفتگو می‌باشد. زیرا انسان به ‌عنوان تنها موجود روی این کره خاکی است که از ابتدا به‌دنبال راه‌های برقراری ارتباط و تعامل با انسان‌ها و محیط اطرافش بوده است. وقتی شما با پدر و مادر، همسر، فرزندان یا دوستان و همکارانتان و حتی با خودتان گفتگو می‌کنید درواقع در حال مذاکره هستید. مذاکره کردن نیز مانند هر موضوع دیگری اصول خاص خود را دارد و آشنایی با این اصول به شما کمک می‌کند این گفتگوها را به نفع خود به پایان برسانید و نتیجه دلخواه خود را بگیرید و در زندگی خود موفقیت های زیادی را به دست بیاورید. هدف از برگزاری این وبینار بزرگ آموزشی آشنایی شما با راه‌های متقاعد سازی در مذاکره، تکنیک ها و ترفندهای مذاکره و نکات حرفه ای زبان بدن برای موفقیت در مذاکرات، فروش و کسب وکارتان می‌باشد.

رزومه مدرس وبینار

عضو انجمن نخبگان کشور

عضو انجمن روابط عمومی کشور

نویسنده 13 جلد کتاب زبان بدن و مذاکره

مربی خصوصی هنرمندان و بازیگران ایرانی

مدرس تایید و تحسین شده توسط آلن پنر(مرد زبان بدن دنیا)

مشاور 4 شرکت بین المللی و خارجی

مشاور اجرایی بیش از 34 شرکت ایرانی

سابقه همکاری در زمینه فروش و مذاکره با برندهای مختلف ایرانی

Responsive-

سوالات متداول

جهت ثبت نام فقط کافیه شماره تلفن و نام و نام خانوادگی خودتون را توی فرم وارد کنید تا کارشناسان ما با شما هماهنگی لازم انجام دهند.

این رویداد توسط موسسه علم‌ ساز به صورت  آنلاین و در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود که لینک ورود برای شما روز وبینار به صورت پیامک ارسال می‌گردد.

شما علاوه بر سیستم‌های خانگی می‌توانید با تلفن همراه خود نیز به سادگی به وبینار وارد شده و از محتوای آنها استفاده کنید.

بعد از برگزاری وبینار ویدیوی وبینار ضبط شده و هم به صورت فایل ویدیویی و هم صوتی در دسترس دانش‌پذیران قرار می‌گیرد. فقط کافیه اپلیکیشن موسسه رو نصب کنید تا به تمامی وبینارهای گذشته تاکنون دسترسی داشته باشید.

کافیه با شماره تماس 09036701508 در ارتباط باشید چه از طریق تماس چه از طریق واتساپ در هنگام برگزاری وبینار راهنماییتون می‌کنند.

اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید در وبینار این وبینار شرکت کنید نگران نباشید ما میتونیم وبینار بعدی رو بهتون اعلام کنیم فقط کافیه که فرم زیر تکمیل کنید.

شیلا کرمانی مدیر دپارتمان وبینارهای

زمان وبینار بعدی

>اگه نمیتونید توی این وبینار شرکت کنید و علاقه دارید زمان وبینار بعدی بدونی فقط کافیه شماره تلفن خودتو وارد کنی تا زمان وبینار رایگان بعدی بهت اطلاع داده بشه