وبینار آموزشی (رایگان)

چگونگی شیک صحبت کردن

(چگونه کاریزمای کلام داشته باشیم؟!)

یکشنبه 5 تیر ماه

ساعت 18:00

چگونگی شیک صحبت کردن​

معرفی کوتاه وبینار

جهت ثبت نام فقط کافیه فرم زیر پر کنی به زمان سنج پایان ثبت نام دقت کن..

یکشنبه 5 تیر ماه

ساعت 18:00

روز
ساعت
پیمان چاپاری

پیمان چاپاری

مدرس وبینار

چرا نباید این وبینار از دست بدم؟

دنیای امروز دنیای ارتباطاته و فن بیان یکی از مهارت‌های ضروری برای درخشیدن در این دنیاست. همه ی ما می‌توانیم به نحوی صحبت کنیم که دیگران جذب صدای ما بشن. ما می‌توانیم در کلام و صدای خودمون قدرت تاثیرگذاری بالایی داشته باشیم فقط کافیه یاد بگیریم که چطور از کلمات درست و به موقع استفاده کنیم. بدونیم که بهترین تونالیته صدامون کدومه و روی مهارت‌های کلامی و صدا و کنترل استرس و لهجه و سبک صحبت کردن خودمون کار کنیم. آموزش فن بیان و اصول سخنوری به شما کمک می‌کند تا انسان موثرتر و تاثیرگذاری باشید و روابط اجتماعی خوبی داشته باشید و قدرت متقاعد کردن و همراه سازی دیگران را با خودتان داشته باشید. داشتن مهارت اعتماد به نفس یکی از لازمه‌های زندگی اجتماعی است که در تمامی لحظه ها شما را یاری می‌کند. داشتن مهارت اعتماد به نفس یکی از لازمه‌های زندگی اجتماعی است که در تمامی لحظه ها شما را یاری می‌کند. بهت پیشنهاد می‌کنم در این وبینار همراه من باش تا روی بیان، گفتار و صدامون کار کنیم.
Responsive-

سوالات متداول

جهت ثب ت نام فقط کافیه شماره تماس و نام و نام خانوادگی خودتون رو توی فرم وارد کنید
تا کارشناسان ما با شما هماهنگی های لازم رو انجام بدهند .

بعد از تکمیل ثبت نام برای شما لینک کلاس به همراه نام کاربری و رمز ورود ارسال خواهد شد. 15 دقیقه قبل از شروع وبینار حتماً در کلاس آنلاین شوید.

بله. شما علاوه بر سیستم های خانگی میتوانید با تلفن همراه خود به سادگی وارد کلاس شوید و از محتوای آن ها استفاده کنید.

بله اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید در این وبینار شرکت کنید نگران نباشید ما می‌توانیم وبینار بعدی رو بهتون اعلام کنیم فقط کافیه فرم زیر رو تکمیل کنید.

زمان وبینار بعدی

اگه نمیتونید توی این وبینار شرکت کنید و علاقه دارید زمان وبینار بعدی بدونی فقط کافیه شماره تلفن خودتو وارد کنی تا زمان وبینار رایگان بعدی بهت اطلاع داده بشه