موسسه علمساز با همکاری انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران برگزار می‌کنند:

وبینار رایگان

" پانزدهمین نشست تخصصی مالی و حسابداری "

بررسی آخرین تغییرات قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و چالش های اجرایی

حامی رویداد: نرم افزار حسابداری هاترا

چهارشنبه 13 دی ماه | ساعت 18:00 الی 20:00

وبینار برگزار شد.

قبل از ثبت نام در وبینار حتما وبینار قبلی با موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را ملاحضه کنید:

میزبان وبینار: دکتر فاطمه هادلوند

مدرس وبینار: دکتر مهران مرشد

علمساز و انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران به همراه نرم افزار هاترا از شما دعوت می‌کنند برای یادگیری مهارت های مورد نیاز یک حسابدار یا مدیرمالی به صورت جامع و کاربردی، با ما در این وبینار همراه باشید…!

لوگو علم ساز مربع سفید
لوگو انجمن مدیران مالی ایران سفید

معرفی وبینار

جالب است بدانید که حسابداری مالی از جمله شغل‌هایی است که به وفور در آگهی‌های استخدامی دیده می‌شود و جذب افرادی که در مباحث مالی و حسابداری تخصص دارند روز به روز توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در حال افزایش است.

امروزه با توجه به پیچیده شدن امور مالی و همچنین پیشرفت و توسعه کسب و کار‌ها، رقابت بین سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب و کار‌های مختلف افزایش یافته و در نهایت هر کدام برای پیشی گرفتن از سایر رقبا باید نظارت و کنترل دقیقی بر درآمد و هزینه‌های خود داشته باشند. به همین منظور این سازمان‌ها و شرکت‌ها برای مدیریت، انجام امور مالی و کنترل هزینه‌ها به نیرو‌های متخصص و حرفه‌‌ای نیاز دارند تا از پس این امور برآید.

نیاز به حسابداران متخصصی که امور مالی را بر عهده بگیرند باعث پر تقاضاتر شدن بازار کار حسابداری شده است.

قوانین مربوط به امور مالیاتی پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مدتی است که در کشور اجرایی شده است و بسیاری از صاحبان کسب و کارها در حال استفاده از این سامانه برای انجام امور مالیاتی خود هستند. بر اساس قانون مصوب مهرماه ۱۳۹۸، هر گونه رایانه، دستگاه کارتخوان بانکی (POS)، درگاه پرداخت الکترونیکی یا هر وسیله‌ای دیگر که امکان اتصال به شبکه‌های الکترونیکی پرداخت رسمی کشور و سامانه مودیان را داشته باشد و از قابلیت صدور صورتحساب الکترونیکی برخوردار باشد، مشمول این قانون خواهد شد. 

ضرورت شرکت در این وبینار:

با شرکت در این وبینار با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  1. تشریح قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان
  2. موارد مرتبط با قانون دائمی ارزش افزوده
  3. تشریح کار با کارپوشه مالیاتی
  4. تشریح اتصال به سامانه  مودیان به صورت عملی
  5. تشریح ارسال صورتحساب الکترونیک به صورت عملی

مخاطبین وبینار

سوالات متداول

جهت ثبت نام فقط کافیه شماره تلفن و نام و نام خانوادگی خودتون را توی فرم وارد کنید تا کارشناسان ما با شما هماهنگی لازم انجام دهند.

این رویداد توسط موسسه علم‌ ساز به صورت  آنلاین و در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود که لینک ورود برای شما روز وبینار به صورت پیامک ارسال می‌گردد.

شما علاوه بر سیستم‌های خانگی می‌توانید با تلفن همراه خود نیز به سادگی به وبینار وارد شده و از محتوای آنها استفاده کنید.

بعد از برگزاری وبینار ویدیوی وبینار ضبط شده و هم به صورت فایل ویدیویی و هم صوتی در دسترس دانش‌پذیران قرار می‌گیرد. فقط کافیه اپلیکیشن موسسه رو نصب کنید تا به تمامی وبینارهای گذشته تاکنون دسترسی داشته باشید.

کافیه با شماره تماس 09036701508 در ارتباط باشید چه از طریق تماس چه از طریق واتساپ در هنگام برگزاری وبینار راهنماییتون می‌کنند.

هر آموزشی که ببینید نه تنها می تواند کمکت کند یک قدم جلوتر بروید بلکه اگر به دیگران هم انتقال بدید بخش تاریکی از این جهان رو برای دیگران روشن میکنید.

با آموزش دیدن و پیدا کردن عمیق ترین بخش های زندگیتون دنیای خود و اطرافیانتون رو روشن کنید.

همین حالا قبل از اتمام فرصت به صورت رایگان ثبت نام کنید. پشتیبانی: 09036701508