وبینار آموزشی (رایگان)

هوش ارتباطی پرسنل و توسعه سرمایه انسانی

راهکارهای افزایش راندمان کاری پرسنل

سه شنبه 23 خرداد | ساعت 18:00 الی 19:30

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
وبینار برگزار شد.
آرزو زحمت بران

مدرس وبینار: استاد آرزو زحمت بران

از مهم ترین و ضروری ترین مهارت های زندگی میتوان به مهارت های ارتباطی اشاره کرد…

سرفصل های وبینار:

  • ارتباط و هوش کلامی
  • توانایی برقراری ارتباط در حوزه سازمان
  • به کارگیری قواعد بازی ارتباطات
  • انواع ارتباطات در سازمان و توسعه برند
  • سرمایه انسانی و توانمندی توسعه هوش ارتباطات

معرفی وبینار

به توانایی انتقال اطلاعات به دیگران به صورت مؤثر مهارت ارتباطی گفته می‌شود که می‌تواند ارتباطات فردی و شغلی فرد را بهبود بخشیده و باعث شود تا کیفیت زندگی او بهتر شود. اکثر کارشناسان معتقدند که داشتن ارتباط ضعیف بیشتر از هر چیز دیگری به یک رابطه آسیب می زند. فرقی نمی کند بخواهید با خواهر یا برادرتان رابطه خوبی داشته باشید یا با همکاران و هر کس دیگری؛ به هر حال برای داشتن یک رابطه درست و سالم باید مهارت های ارتباطی موثر را بلد باشید. ارتباطات می‌تواند باعث راحتی یا در مواردی موجب صدمه به افراد شوند، چون از طریق ارتباطات کلامی و غیرکلامی شما می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و این مهم است که بدانید چگونه باید استفاده مؤثری از ارتباطات خود داشته باشید. توانایی برقرار کردن یک ارتباط خوب با دیگران باعث می‌شود تا شما بتوانید در روابط خود آرامش بیشتری را تجربه کنید و مسلماً تقویت مهارت‌ های ارتباطی مؤثر راه رسیدن به هدف را برایتان هموارتر خواهد نمود. 

همین الان از این فرصت فوق العاده استفاده کن و در وبینار شرکت کن!

سوالات متداول

جهت ثبت نام فقط کافیه شماره تلفن و نام و نام خانوادگی خودتون را توی فرم وارد کنید تا کارشناسان ما با شما هماهنگی لازم انجام دهند.

این رویداد توسط موسسه علم‌ ساز به صورت  آنلاین و در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود که لینک ورود برای شما روز وبینار به صورت پیامک ارسال می‌گردد.

شما علاوه بر سیستم‌های خانگی می‌توانید با تلفن همراه خود نیز به سادگی به وبینار وارد شده و از محتوای آنها استفاده کنید.

بعد از برگزاری وبینار ویدیوی وبینار ضبط شده و هم به صورت فایل ویدیویی و هم صوتی در دسترس دانش‌پذیران قرار می‌گیرد. فقط کافیه اپلیکیشن موسسه رو نصب کنید تا به تمامی وبینارهای گذشته تاکنون دسترسی داشته باشید.

کافیه با شماره تماس 09036701508 در ارتباط باشید چه از طریق تماس چه از طریق واتساپ در هنگام برگزاری وبینار راهنماییتون می‌کنند.

هر آموزشی که ببینید نه تنها می تواند کمکت کند یک قدم جلوتر بروید بلکه اگر به دیگران هم انتقال بدید بخش تاریکی از این جهان رو برای دیگران روشن میکنید.

با آموزش دیدن و پیدا کردن عمیق ترین بخش های زندگیتون دنیای خود و اطرافیانتون رو روشن کنید.

اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید در وبینار این وبینار شرکت کنید نگران نباشید ما میتونیم وبینار بعدی رو بهتون اعلام کنیم فقط کافیه که فرم زیر تکمیل کنید.

زمان وبینار بعدی

اگه نمیتونید توی این وبینار شرکت کنید و علاقه دارید زمان وبینار بعدی بدونی فقط کافیه شماره تلفن خودتو وارد کنی تا زمان وبینار رایگان بعدی بهت اطلاع داده بشه